Două afaceri în sistem franciză, lansate la Cluj

Întreprinzătorii care visează la propriul business dar au un capital redus de start vor avea posibilitatea de a opta pentru o serie de afaceri în sistem franciză lansate în serie la Cluj.

The Coffee Shop și Imprinto sunt două dintre francizele prezentate în cadrul Business Days. Primul este un brand 100% românesc, ce a luat naștere acum patru ani. Conceptul face parte din grupul Partener Coffee Services, unul dintre cei mai mari distribuitori de cafea din România.

Cifra de afaceri a grupului a fost de 14 milioane de euro în 2015 și 18 milioane de euro estimată pentru 2016. În prezent există cinci locații The Coffee Shop în București. De la începutul lunii noiembrie s-a deschis și prima locație în afara României, în Sofia (Bulgaria). Locația tipică are 60-80 mp și presupune o investiție la cheie, care pornește de la 60.000 de euro.

Articolul continuă mai jos:
farmec.ro - Livrăm frumusețe!

Investiția cuprinde amenajarea spațiului, echipamente, training pentru personal, taxă franciză, capital circulant, stocuri inițiale. Franciza de cafenea își propune să ajungă cel mai extins concept bazat pe comercializarea de cafea. Planul este de a ajunge la peste 50 de locații la nivel național, în următorii cinci ani.

Imprinto este liderul pieței de retail pentru obiecte personalizate și reprezintă cea mai dezvoltată rețea de magazine de print și personalizări (tricouri, căni, ecusoane), fiind specializată în producerea de ștampile. Povestea companiei Trodat SRL, care deține această franciză, a început acum 20 de ani, având acum o rețea de 60 de magazine. Compania a realizat afaceri de 12 milioane de lei în 2015.

La începutul anului trecut proprietarii au luat decizia de a intra într-un proces de rebranding, urmând ca întreaga rețea să fie sub umbrela noului brand Imprinto. Din rețeaua de 60 de magazine, 15 magazine sunt Imprinto, restul urmând să treacă treptat sub noul brand. Locația presupune 25-30 mp, cu o amplasare fie în zonele stradale cu trafic intens, în mall-uri sau în galerii comerciale.

Există și un concept de insulă de 12-14 mp. Investiția la cheie începe de la 27.000 de euro și cuprinde amenajare, echipamente, taxa franciză, stoc inițial de marfă, campanie de marketing pentru lansare, training pentru personal, capital circulant de lucru.

„Este mai bine să deschidem în franciză cu nişte parteneri care au acelaşi ţel ca şi noi, dacă ar fi să ne extindem cu personalul nostru ar dura mai mult. Vrem să extindem numărul de magazine cu cel puțin 30-40 în următorii doi ani, să ajungem la 100. România a ajuns la un nivel în care sistemul de franciză se poate înţelege şi implementa”, susţine Șerban Moisa, proprietarul Imprinto.

Business Days este o platformă de comunicare, informare, schimb de idei, educare și generare de oportunități pentru mediul de business, dar conține și o serie de proiecte speciale. Scopul este de a contribui la crearea unei culturi antreprenoriale sănătoase și la dinamizarea mediului de business din România. Evenimentul are loc în perioada 14-15 decembrie, în cadrul Liberty Technology Park.

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii