Dieta de 12 săptămâni

Dieta de 12 săptămâni! Incredibil, cât de simplu poți slăbi consumând acest aliment obișnuit

Acesta este unul dintre alimentele asociate cu un stil de viață sănătos, bazat pe o alimentație corectă. Prezent ca aliment de bază în dieta a numeroase popoare din întreaga lume, aduce o serie debeneficii organismului, ajutând la menținerea unei greutăți corporale optime sau la eliminarea surplusului de kilograme.

Efectele benefice ale consumului acestui aliment în scăderea riscului de exces ponderal și obezitate reies și din concluzia unei analize complexe, realizate pe baza mai multor studii internaționale.

S-a constatat că este un aliment bogat în nutrienţi esenţiali (proteine de foarte bună calitate, calciu, alte minerale şi vitamine) şi are un conţinut caloric moderat. În plus, conţine elemente necesare pentru o floră intestinală echilibrată. De aceea, este potrivit la orice vârstă şi se poate integra uşor în alimentaţie, în orice moment al zilei – la mic dejun, ca desert, gustare între mese sau după o cină frugală.

Articolul continuă mai jos:

Consumul de carbohidrați și grăsimi. Unde există cel mai mare risc de mortalitate

Includerea acestuia în alimentaţia de zi cu zi are efecte pozitive și asupra circumferinței taliei, care este semnificativ mai redusă în cazul persoanelor care îl consumă regulat (de 4 – 5 ori pe săptămână). Totodată, s-a constatat și un Indice de Masa Corporală (IMC) considerabil mai mic în rândul persoanelor care consumă frecvent acest aliment, în comparație cu cele care nu îl consumă.

„Cercetătorii din întreaga lume acordă din ce în ce mai mult credit acestui aliment, asociindu-l cu un indice de masă corporală mai mic, cu o circumferință a taliei mai scăzută și cu menținerea grăsimii corporale în limite normale, la populația care îl consumă în mod regulat. Acest aliment este deosebit de important în contextul preocupării şi eforturilor care se fac pentru prevenirea și managementul obezității. Este un aliment ușor de integrat într-un stil de viață responsabil și sănătos, de aceea educarea publicului pentru a înţelege beneficiile lui şi a-l consuma, ca parte a unei diete echilibrate, poate să îmbunătățească, pe termen lung, sănătatea generală a populației, reducând prevalența obezității și a supraponderii, factori favorizanţi pentru o serie de maladii grave ale secolului nostru” a declarat prof. univ. dr. Nicolae Hâncu, Membru de Onoare al Academiei Române.

Citește și Dosarul obezităţii: Măsuri nutriţionale în dislipidemii

În momentul în care o persoană urmează o cură controlată caloric, recomandată în cazuri de obezitate sau exces ponderal, introducerea acestui aliment în dieta zilnică poate ajuta în mod semnificativ la scăderea în greutate. Pe parcursul a 12 săptămâni de dietă,……………….

Citește mai mult despre alimentul miraculos, află numele lui și în ce constă dieta de slăbit de 12 săptămâni 

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare