34,1% dintre respondenți ar aloca  un buget de până la 300 de lei pentru achiziția de articole de modă cu ocazia sărbătorilor de Paște din oferta magazinelor de pe internet.

Aproape o treime dintre respondenți ar putea cheltui între 500 și 1.000 de lei, în timp ce 34,4% nu și-au stabilit încă un buget, cumpărăturile realizându-le doar cu una-două zile înainte, conform unei cercetări realizate de magazinul online Answear.ro. În ceea ce privește produsele pe care le-ar achiziționa, 60% și-ar cumpăra încălțăminte elegantă sau sport.

Printre preferințele femeilor se numără sandale și balerini, în timp ce bărbații au ales tenișii și pantofii sport. La capitolul îmbrăcăminte, 45% dintre persoanele chestionate și-ar achiziționa rochii în această perioadă, în timp ce 31%, respectiv 30,7% ar opta pentru cămăși sau blugi.

Contează gama cât mai diversă

„Lunile martie și aprilie sunt extrem de intense, există o adevărată goană în căutarea celor mai variate oferte”, menționează Raluca Radu, country manager la Answear.ro. Întrebați care este principalul motiv pentru care aleg să achiziționeze produse tip fashion din oferta unui magazin online, pentru 28% dintre respondenți cel mai mult contează gama cât mai diversă de produse comercializate.

Siguranța originalității produselor este principalul criteriu de selecție pentru 22% dintre respondenți, în timp ce pentru 18% pe primul loc se clasează brandurile comercializate de magazinul online. Legat de frecvența cu care ar achiziționa articole vestimentare sau accesorii din mediul online, 50% au menționat achiziițiile de impuls, adică ar cumpăra un produs ori de câte ori găsesc ceva care le place.

Pentru 37% prețul joacă un rol important, în timp ce 13% își achiziționează un produs de pe un site de modă cel puțin o dată pe lună. Cercetarea a fost realizată în perioada martie – aprilie pe un eșantion de 1.289 de români. Answear.ro este un magazin online originar din Polonia, prezent în Cehia, Ungaria, Slovacia şi România.