starea drumurilor

Firmele care lucrează pe drumurile județene, incapabile să facă față la volumul de lucrări

Consilierul județean Remus Lăpușan a semnalat în cadrul ședinței Consiliului județean faptul că lucrările pe drumurile județene se desfășoară într-un ritm foarte încet.

”Este posibil să se dea în funcțiune pârtia de la Mărișel, dar sunt probleme cu drumurile. Am înțeles că pe drumul de la Gilău la Mărișel nu se poate lucra deoarece s-a semnat târziu ordinul de începere a lucrărilor. Ar trebui să intervenim pe drumul de la Mărișel de la Beliș”, a semnalat Lăpușan.

Președintele Consiliului județean, Alin Tișe, a explicat faptul că lucrările sunt întârziate de numeroasele avize care sunt necesare.

Articolul continuă mai jos:
farmec.ro - Livrăm frumusețe!

”Am cheltuit bani doar pe partea de drumuri unde nu era contract cu Kiat. Anul viitor se va cheltui cea mai mare parte a banilor. Nu am avut autorizația și avizele decât în ultimul moment. De exemplu pentru drumurile Chinteni-Vultureni Recea Cristur și Gilău-Mărișel am așteptat 6 luni pentru aceste avize.  Transelectrica ne cere să demonstrăm că nu se înalță drumul, chiar dacă proiectul dovedește faptul că noi lucrăm la infrastructură și fundație, iar după asfaltare drumul este la aceiași înălțime. Este o chestiune stupidă, este un drum județean pe care a lucrat an de an, acum se cere studiu, trebuie făcută licitație, sunt termene pe care nu am reușit să le răzbim. Aceasta este legislația, care întârzie foarte mult, anul acesta am umblat doar după avize, fără ele am avea probleme penale”, potrivit lui Alin Tișe.

De asemenea, Tișe a ținut să precizeze că firmele cu care a fost încheiat contract nu au capacitatea necesară să poată lucra pe mai multe drumuri în același timp.

Capacitatea firmelor de a lucra este redusă. Avem bani și firmele nu lucrează. Dacă dăm ordin de întreținere pe patru zone , o firmă le va face pe rând. Nu pot lucra în paralel pe mai multe sectoare. Avem contract cu ei și suntem nevoiți să așteptăm după ritmul lor de lucru. La modernizare trebuie să lucreze în paralel pentru că așa este în contract. Ar însemna să aplicăm penalizări și apoi să trecem la rezilierea contractului. Avem experiența cu Kiat când am așteptat șase luni pentru rezilierea contractului și până la urmă tot cu Kiat lucrăm.

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii