Top 15 legume
Foto pixabay

Top 15 legume cu puține calorii. Ce să mănânci dacă ești la cură de slăbire.

Iată care sunt alimentele care te vor ajuta să slăbești… sau să menții o greutate scăzută, la care ai ajuns după eforturi atât de mari!

#1 Ridiche (11 kcal): un concentrat de micronutrienți

În vârf este ridichea. Evident, ridichea consumată fără unt sau sare, dacă nu cumva, la 11 kcal, zboară… Acesta este un aliment foarte concentrat în micronutrienți, în special minerale, și trebuie consumat crud pentru a-și păstra toate proprietățile

#2 Castraveți (13 kcal): foarte concentrați în apă

Sinonim cu vara și prospețimea, castravetele este bogat în apă. Este o legumă foarte potrivită când ți-e sete și este de asemenea săracă în calorii, este bogată în minerale, în special în potasiu, iar ca bonus este plină de vitamine A, B, C și E.

#3 Țelină (apio) (13 kcal): ajută la digestie

Țelina apio (ramură) este la fel de ușor de gătit și de mâncat. Foarte puțină muncă pentru beneficii maxime. Această legumă este bogată în calciu, dar și bogată în vitamina C, care aduce vitalitate și este excelentă pentru o bună digestivă, asigurând în special sănătatea ficatului și a stomacului.

#4 Salată (15 kcal): un partener pe viață

Salata este adesea asociată cu ideea dietei. Și nu degeaba! Este plină de minerale și oligoelemente, inclusiv potasiu, dar asta nu este totul, de asemenea, conține calciu, fosfor, magneziu, fibre și este bogat în apă.

#5 Zucchini (16 kcal): nu rămâneți niciodată fără idei

Dovlecelul, cu aerul său mediteranean, te face să visezi! Această legumă poate fi consumată sub toate formele sale – fruct sau floare -, și se pretează la o mare varietate de feluri de mâncare, dar, în plus, este o legumă bogată în vitamine și fibre.

#6 Tomate (18 kcal): o farfurie colorată

O roșie suculentă vara, când este cald, amintește de sărbători… și este deosebit de bună pentru corp și siluetă! Este foarte scăzută în calorii și aduce o mulțime de nutrienți, cum ar fi vitaminele, în special C și A și potasiu.

#7 Andive (21 kcal): confortul iernii
Consumată crudă sau gătită, andiva este leguma de iarnă prin excelență. Dar ce ascunde ea? Foarte bogată în apă și fibre, are o mulțime de minerale.

Top 15 legume, fructe și verdețuri cu calorii puține. Ce să mănânci dacă ești la cură de slăbire

#8 Spanac (21 kcal): forță și vitalitate

Spanac, pentru a deveni puternic ca Popeye? În toată copilăria noastră, am auzit că spanacul era foarte bogat în fier și că era absolut necesar să îl consumăm. Dar, în realitate, spanacul nu este deosebit de bogat în fier. Este însă plin de fibre și vitamine, ceea ce îl face un bun aliat în viața de zi cu zi.

#9 Conopida (21 kcal): pentru a mânca fără moderație

Conopida crudă, ca aperitiv, sau gratinată, în aluat de clătite sau pentru șnițele – sunt doar câteva dintre rețetele de încercat pentru această legumă. Este una dintre cele mai puțin calorice legume, dar este bogată în vitamina C și B9, precum și în fibre și poate fi consumată fără moderație.

#10 Ciuperci (22 kcal): carnea pământului

Ciupercile sunt ceva mai mult decât mâncărurile gătite pentru a aduce aromă. Sunt sărace în calorii și bogate în oligoelemente și, deși nu este cu adevărat o legumă, sunt consumate ca atare.

#11 Sparanghel (23 kcal): se asociază perfect cu carne

Sparanghelul nu mai este leguma de lux, cum te-ai fi putut gândi înainte. Este o legumă de primăvară care poate fi găsită aproape tot timpul anului. Conținutul său bogat de potasiu, magneziu și vitamine îl face să fie mâncat fără frică, gătit la abur sau în apă.

#12 Creson (27 kcal): disponibil pe tot parcursul anului

De pus în salată, supe-creme, piure etc. Cresonul aduce în organism o mulțime de vitamine: A, B9, C și magneziu, dar nu numai, pentru că este bogat în calciu și fier.

#13 Fasole verde (29 kcal): fiartă sau la aburi

Fasolea verde este leguma de bază pentru majoritatea dietelor. Toată lumea o mănâncă regulat și nu este degeaba. Disponibilă pe tot parcursul anului, fasolea verde este o legumă cu o mulțime de nutrienți pentru organism, bogată în minerale și vitamine, ceea ce o face un aliat pe timp de iarnă.

#14 Pepenele galben (33 kcal): o legumă dulce cu calorii scăzute

Deși are un gust dulce, pepene este o legumă. Pepenele este plin de apă, vitamine și minerale, este foarte scăzut în calorii, și chiar dacă îl găsim tot timpul anului, sezonul său complet este toată vara.

#15 Căpșuni (35 kcal): un puternic antioxidant

Fructul de vară prin excelență este, desigur, căpșuna. După citricele de iarnă, acest fruct roșu este unul dintre fructele de top care conțin cea mai mare cantitate de vitamina C. Pe lângă acest beneficiu, căpșuna are și o putere antioxidantă. Și bonus, este un fruct cu calorii foarte puține.

Top 15 legume, fructe și verdețuri cu calorii puține. Ce să mănânci dacă ești la cură de slăbire