Directorul Poliției locale Cluj-Napoca, Marcel Bonțidean, a anunțat că într-o săptămână au fost primite 537 de sesizări de la clujeni, cea mai mare parte a acestora vizând parcările.
”Într-o săptămână, 6-12 noiembrie, au fost înregistrate 1162 de apeluri la dispeceratul Poliției locale din care 537 au vizat sesizări. Aceste sesizări se referă la următoarele aspecte: parcare ocupată abuziv 177, blocare acces 95, auto staționate neregulamentar 98, auto staționate pe zona pietonală 17, auto staționate pe spațiul verde 7, autoturisme abandonate 3, autoturisme de mare tonaj care circulă în zone de restricție 8, autoturisme parcate în standuri de taxi, reziduri menajere neridicate, deșeuri de mare volum neridicate, persoane care apelează la milă publicului, 14 situații, tulburarea liniștii publice, 15”, a declarat Marcel Bonțidean la un post de radio local
Potrivit lui Marcel Bonțidean timpul de intervenție la o sesizare este de 10-15 minute, iar Poliția locală trebuie să se prezinte la fiecare solicitare a cetățenilor.
”Sunt 537 de sesizări într-o săptămână și noi trebuie să fim prezenți la toate. Eu monitorizez și timpii de reacție. Din momentul în care se sesizează în dispecerat, dispecerul anunță cel mai apropiat echipaj, iar în momentul când echipajul ajunge la sesizare comunică acest lucru dispeceratului. Monitorizez timpii de reacție pentru a fi cât mai scurți în intervenție. Timpii se situează între 10-15 minute maxim”, a declarat Bonțidean