Sunteti aici:AdministrativS-a finalizat modernizarea drumului Popeşti – Berindu – DN1F

S-a finalizat modernizarea drumului Popeşti – Berindu – DN1F

Publicat in data

Consiliul Judeţean Cluj anunţă finalizarea investiţiei derulate pe drumul judeţean DJ 105T Popeşti – Coruşu – Săliştea Veche – Berindu – DN1F, momentul fiind marcat atât de încheierea lucrărilor de modernizare şi reabilitare pe ultimul tronson de drum cât şi de darea în folosinţă a noului pod peste pârâul Topa Mică.

Finalizarea investiţiei derulate pe drumul DJ 105T Popeşti – Coruşu – Săliştea Veche – Berindu – DN1Fînseamnă, în primul rând, un acces mult mai facil al locuitorilor din zonă la principalele artere rutiere ale judeţului precum şi, la fel de important, posibilitatea de a se folosi de noul pod, fără ca siguranţa să le mai fie pusă în pericol” a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe.

Lucrările la acest drum judeţean, DJ 105T Popeşti – Coruşu – Săliştea Veche – Berindu – DN1F. au vizat două tronsoane, de la kilometrul 3+447 până la kilometrul 14+447 şi, respectiv, de la kilometrul 19+470 până la kilometrul 21+670, şi au constat în realizarea de acostamente, şanţuri de pământ şi şanţuri betonate, podeţe tubulare, drenuri, ziduri de sprijin, parapeţi direcţionali pentru siguranţa rutieră, semnalizare rutieră verticală (table şi semne indicatoare), strat de asfalt de bază (binder), inserţie de material geocompozit antifisură şi strat de uzură.  În vederea asigurării unor condiţii optime de circulaţie, potrivit reglementărilor legale în vigoare, în perioada imediat următoare se vor executa lucrări de marcaje rutiere.

În ceea ce priveşte noul pod peste pârâul Topa Mică, situat la poziţia kilometrică 21+532, în localitatea Berindu, comuna Sînpaul, acesta este realizat din beton precomprimat, are două benzi de circulație şi este prevăzut inclusiv cu trotuar destinat pietonilor, scări de acces spre albie, parapeţi direcţionali pentru siguranţa rutieră, etc. Vechiul pod se afla într-o stare avansată de degradare cauzată de inundaţiile frecvente produse în zonă, fenomene care au dus la dislocarea structurii de rezistenţă a construcţiei, la eroziunea malurilor şi la îngustarea părţii carosabile, podul reprezentând un pericol pentru participanţii la trafic.

 

INTRA IN DISCUTIE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Ultimele articole

Câmpia Turzii. Cum se construiește ilegal cel mai mare bloc de după Revoluție

Familia unuia dintre cei mai bogați oameni din Câmpia Turzii s-a gândit să ridice...

UNTOLD 2022 EXCLUSIV: Ce maneliști vor fi pe main stage?

Momentele surpriză pregătite de către organizatorii Untold vor face ca ediția din 2022 să fie de neuitat!

Cum au crescut prețurile la chirii pe cartiere

Site-ul Ceasul Cetății a observat că au crescut prețurile la chirii, imediat după revenire...

Nelson Mondialu și oda pentru Emil Boc (video)

Pe 50.000 de vizualizări are până acum oda, Emblema Romaniei, lui Nelson Mondialu, care...

Alte articole

Câmpia Turzii. Cum se construiește ilegal cel mai mare bloc de după Revoluție

Familia unuia dintre cei mai bogați oameni din Câmpia Turzii s-a gândit să ridice...

UNTOLD 2022 EXCLUSIV: Ce maneliști vor fi pe main stage?

Momentele surpriză pregătite de către organizatorii Untold vor face ca ediția din 2022 să fie de neuitat!

Cum au crescut prețurile la chirii pe cartiere

Site-ul Ceasul Cetății a observat că au crescut prețurile la chirii, imediat după revenire...