Rezultatele şcolare ale elevilor care frecventează cele patru centre ale Fundaţiei Române pentru Copii, Comunitate şi Familie, în care se implementează proiectul „Educaţia de calitate este pentru toţi!”, sunt mai bune decât cele din anul şcolar anterior.

Astfel, prezenţa copiilor la centre şi participarea la activitătile desfăşurate de specialişti, care au ca scop recuperarea lacunelor în cunoştinţe şi pregătirea pentru promovarea materiilor la care ei întâmpină dificultăţi, explicarea conceptelor matematice, de literatură, de înţelegere a textului etc, au dus la progrese în evoluţia lor şcolară.

Numărul total al copiilor înscrişi în centrele de zi din Cluj-Napoca, Câmpia Turzii, Viişoara şi Popeşti, jud. Bihor este de 150, dintre care 112 au fost identificați cu rezultate școlare slabe și foarte slabe (medii de 5 sau sub 5, corigenți și repetenți).

După primele 6 luni de lucru cu acești copii, rezultatele au început să apară, astfel că până la finalul primului semestru al anului şcolar 2014-2015:
65 de elevi şi-au îmbunătăţit sau şi-au menţinut rezultatele şcolare de până acum;
6 elevi repetenţi în anul şcolar trecut nu au nici o corigenţă la sfârşitul semestrului I, sau au doar o corigenţă

„Luând în considerare rezultatele şi progresele înregistrate până acum în cadrul proiectului „Educaţia de calitate este pentru toţi!”, suntem încrezători că până la finalul anului şcolar, peste 80% dintre elevii înscrişi în proiect vor înregistra progrese şcolare şi, toţi elevii vor continua o formă de învăţământ corespunzătoare nivelului lor de dezvoltare şi posibilităţilor de învăţare” a spus Oana Bica, managerul de proiect.