Vezi de ce s-au oprit negocierile dintre “U” Cluj şi Alexandrion Group

Negocierile pentru un eventual contract de sponsorizare oferit de Alexandrion Group au fost un subiect mult vehiculat în presă, care, din cauza lipsei de acurateţe a informaţiilor expuse a destabilizat atmosfera în rândul susţinătorilor echipei şi a adus prejudicii de imagine clubului. Fotbalul românesc traversează o perioadă dificilă din punct de vedere financiar, de aceea nici un club nu îşi permite luxul de a refuza un posibil sponsor/partener important, atât timp cât solicitările acestuia nu afectează cu nimic identitatea echipei.

Negocierile dintre oficialii „U” Cluj şi conducerea Alexandrion Group s-au întins pe durata a câteva săptămâni şi au fost întrerupte în momentul în care s-a solicitat schimbarea denumirii clubului. Alexandrion Group a condiţionat implicarea ca sponsor prin modificarea numelui în „U Cluj Alexandrion”, lucru inacceptabil. Dovada acestui fapt o puteţi vedea în imaginea de mai jos, în care vă prezentăm o mică parte din corespondenţa dintre „U” Cluj şi Alexandrion Group.

„U” Cluj este o echipă cu o istorie de 95 de ani şi o tradiţie pe măsură. Identitatea acestui club nu poate fi nici clonată „după modelul CSU Craiova”, aşa cum s-a exprimat preşedintele Alexandrion Group într-un interviu, şi nici modificată prin asocierea cu numele sponsorului. Într-o lume în care reperele simbolice sunt din ce în ce mai puţine, e important ca cele pe care le avem să le conservăm şi să le valorificăm, nu să le folosim după bunul plac.

Articolul continuă mai jos:
farmec.ro - Livrăm frumusețe!
Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii