Directorul CTP:Cele mai multe probleme la sistemul de ticketing apar din cauza cetăţenilor

Directorul CTP Cluj, Liviu Neag, recunoaște că sistemul de ticketing are probleme, cele mai multe însă, sunt cauzate de clujenii care folosesc în mod necorespunzător aparatele de vânzare a biletelor.

”La ora actuală se fac eforturi destul de mari pentru a menţine acest sistem în funcţiune. Foarte multe defecţiuni, din păcate, se întâmplă şi din cauza cetăţenilor certaţi cu această tehnică modernă de achiziţie a biletelor de călători. Avem o echipă în două schimburi, deci se lucrează non stop. Dacă apare defecţiunea la această oră, în 15-20 de minute se intervine şi se elimină defecţiunea. Din păcate, toate aceste probleme apar, şi cele mai multe apar, din cauza cetăţenilor. Tot felul de bancnote şi monede care nu răspund cerinţelor exploatării unui automat. Ştim ce înseamnă un bancomat, el e de fapt un bancomat. Apoi apar probleme cu bună ştiinţă blocarea acestor automate sau altele chiar distruse, vandalizate, sparte. În continuare facem eforturi. Avem nişte dificultăţi cu firma producătoare a acestui sistem de ticketing, nu vom lăsa să nu le aducem la parametri care sunt de dorit aceste automate”, potrivit lui Neag.

Problema a fost semnalată de un cetățean prezent la ședința de Consiliu local care afirmă că nu a reușit niciodată să cumpere un bilet folosind cardul.

Articolul continuă mai jos:
farmec.ro - Livrăm frumusețe!

”De fiecare dată când am vrut să plătesc au să achit un bilet cu cardul la sistemul de ticketing nu merge. Nu a mers niciodată sistemul de ticketing”, a semnalat acesta.

Consilierul local PSD, Dan Morar, a tras atenția că este obligatoriu să se poată efectua plata cu cardul.

”Din câte cunosc există o lege a plăţii cu cardul în care atât instituţiile publice cât şi comercianţii sunt obligaţi să accepte plata cu cardul. Vreau să îmi spuneţi dacă sistemul de ticketing care este nou sau modern va accepta într-un final plata cu cardul”, potrivit lui Morar.

Neag a explicat că în cazul în care aparatele din stații nu funcționează există posibilitatea achitării unui bilet prin SMS, iar în curând va fi disponibilă o aplicație care va permite achiziția biletelor prin intermediul telefoanelor mobile.

”Cele 62 de aparate de ticketing din staţii au prevăzută plata cu cardul. Din păcate, de multe ori acestea sunt blocate accidental. Sunt clienţi care nu înţeleg modul de funcţionare. De multe ori, clienţi mai în vârstă încearcă să introducă în fanta de carduri monede. Lucrăm la deblocarea lor cât mai rapidă. Vom încerca să facem să funcţioneze corespunzător plata cu cardul. Sistemul de ticketing permite plata cu cardul. Pe lângă sistemul de ticketing, noi avem la ora actuală multe alte soluţii privind achiziţia de bilete sau tichete de călătorie. Clujul, la ora actuală, lunar peste 300.000 de bilete se cumpără prin sms, apoi suntem în pregătirea unei soluţii de achiziţie cu ajutorul telefonului. Fiecare cetăţean va avea o aplicaţie prin care îşi va putea achiziţiona biletul de călătorie prin intermediul telefonului”, a completat Neag.

 

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare