parcarea din incinta aeroportului

Angajații Aeroportului din Cluj acuză Consiliul județean că nu dorește să rezolve probleme cu care se confruntă Aeroportul și dorește blocarea proiectelor de dezvoltare. Printre problemele semnalate, se numără starea proastă în care se află parcarea din incinta Aeroportului.

Parcarea auto din incinta Aeroportului este într-o stare jalnică de deteriorare. Aeroportul a făcut zeci de sesizări către Consiliul județean pentru dispunerea efectuării lucrărilor de reparații, deszăpezire sau alte lucrări de întreținere. Sesizările au rămas fără răspuns, iar administratorul parcării, UTI Facility Management a comunicat că i-au fost interzise de către Cj Cluj lucrări de reparații și întreținere.

Parcarea este concesionată pe o perioadă de 45 de ani

Parcarea auto din incinta Aeroportului a fost dată spre folosință și administrare de către Consiliul județean Cluj companiei SC UTI Facility Management SA pe o perioadă de 45 de ani, printr-un contract de concesiune încheiat în 2010. Prin urmare, tot ceea ce înseamnă activități de exploatare, întreținere, curățenie și operare intră în sarcina concesionarului UTI. CJ Cluj are obligația de a urmări dacă acesta își respectă obligațiile contractuale. De asemenea, barierele de ia ieșirea de urgență cad tot în sarcina UTI.

Alin Tișe, președintele CJ Cluj, a transmis un răspuns angajaților Aeroportului, prin care le comunică faptul că parcarea aeroportului a fost în litigiu și nu se putea interveni.

”Întrebați-vă directorul de ce a refuzat să primească în administrare amplasamentul nepredat către UTI! Întrebați-vă directorul de ce nu dorește, astfel, să aducă venituri suplimentare aeroportului”, a transmis Tișe.