alin tise drumuri

Principala prioritate a Consiliului județean în primii doi ani de mandat au reprezentat-o drumurile județene. Atfel, în această perioadă s-au alocat cele mai mari sume de bani și s-a intervenit pe 78 de drumuri.

Am lucrat mult, dar insuficient pentru cât mi-aș dori, dar bugetul pentru drumuri a fost cel mai consistent din ultimii 20 de ani. Niciodată nu s-au făcut alocări la acest nivel,  PNDL pe de o parte, credit bancar, proiecte europene, bugetul judetului. Din cel 137 de milioane de euro arase, 77 de milioane de euro sunt pentru cele două drumuri județene, drumul Bistriței și drumul Apuseni. Avem speranțe să atragem încă 34 de milioane de euro. Am lucrat în acești doi ani pe 78 de drumuri, 300 de kilomatri. Avem drumuri la care facem modernizare și altele la care facem reparații și întreținere. Am schimbat abordarea, pentru că pe aproape toate drumurile județene se intervine și cu un strat de asfalt, nu doar plombe”, a declarat președintele Consiliului județean, Alin Tișe.

Potrivit lui Alin Tișe, principala problemă pe care o au cu firmele de întreținere este că nu reușesc să țină pasul cu volumul de lucrări pe care îl are Consiliul județean. În acest an constractele pe partea de întreținere drumuri expiră, se organizează o nouă licitație, iar Tișe speră că firmele care vor veni vor avea mai mulți angajați.

Lucrăm pe multe drumuri județene la partea de întreținere. Am reușit să deblocăm lucrările cu Kiat, care a început pe  drumul Gilău-Mărișel și pe Recea Cristur-Chinteni. Urmează în etapele următoare Viișoara-Frata-Mociu și Săvădisla-Iara-Buru. Am alocat 15 milioane de euro pentru întreținere, vom continua toată vara cu aceste lucrări. În acest moment se derulează licitația de întreținere pentru următorii patru ani. Sunt patru loturi, să sperăm că vin firme serioase care să poată lucra. Marea problemă pe care am avut-o a fost că firmele nu au avut capacitatea să lucreze. Am avut probleme cu firma Napoca și cu societatea noastră de drumuri care au o anum.ită capacitate. Marea problemă pe care o avem cu firmele este incapacitatea de a ține ritmul cu capacitatea noastră de a face plăți și de a le da lucrări. Să sperăm că vor veni alte patru firme, sau aceleași, dar vor fi mai serioase și vor avea personal mai mult pentru a putea face lucrările de întreținere. În paralel executat lucrări de modernizare cu Kiat și Samus și suntem în procedură de licitație pentru drumul Bistriței și drumul Apuseni”, potrivit lui Tișe.

 

Primeşte la prima oră a zilei cele mai noi ştiri din judeţul Cluj pe email!

Adresa de email:

Un serviciu oferit de către feedburner. Politica de confidenţialitate pentru abonaţi.