DSC_1510

Din 2013 încoace am făcut pași mărunți și siguri în presă, fără riscuri mari, deoarece creșterea naturală este cea mai bună și mai cumpătată. În această perioadă m-am ocupat cu deosebire de brandul “Clujul Elitelor și Valorilor”, aducând la masa comună sau pe scenă oameni importanți din diverse domenii spre a găsi soluții constructive pentru comunitate. În calitate de manager de presă, ai nevoie în primul rând de multe relații și conexiuni, deoarece fără aceste elemente de bază dispari din spațiul public. Cel mai greu lucru este să fii și să rămâi independent, sunt conștient de asta și cred că până azi am reușit. Nu ai valoare de piață dacă nu beneficiezi de credibilitate. Avem de gând să facem presă de calitate, detașându-ne de orice formă de șantaj și atacuri comandate. Mergem pe conceptul de presă verticală, accesibilă tuturor, menită să ne aducă respectul cititorilor.

Obiectivul principal al ClujManifest este de a veni pe piața media cu un săptămânal județean de nișă care vizează și promovează activitatea oamenilor de afaceri, a medicilor, a profesorilor și  a funcționarilor din administarația județeană.

Vom acorda o atenție deosebită activităților curente din lumea medicală, economico-financiară, bancară și antreprenorială.

Fiind ziar județean ne pregătim să deschidem rubrici dedicate vieţii unor municipii și commune importante ale judeţului, cum sunt CâmpiaTurzii, Turda, Gherla, Dej, Florești, Apahida și Baciu. De asemenea, vom avea în vedere și orașul Huedin.

Nu vor lipsi paginile de investigații săptămânale care privesc lumea politică, economică și administrația din județul nostru. Publicul clujean are nevoie și de ziaristi de luptă care să spună lucrurilor pe nume.

Din ziar nu va lipsi nici componenta socială, în atenția noastră fiind seniorii, copiii, cazurile defavorizate și orice alt segment care solicită îmbunătățirea calității vieții!

Ionuț Geană, director ClujManifest/ Clujul Elitelor.