Google racolează pasionaţii de e-marketing din Cluj

Americanii de la Google vor crea în România o școală digitală dedicată studenților pasionați de marketing online, care vor să își construiască o carieră în această direcție. În prima fază, din Cluj sunt vizaţi tinerii de la Universitatea Babeş-Bolyai.

Prima ediție a Atelierului Digital se va desfăşura în perioada 6- 9 aprilie, în capitală, și vizează studenții de la Academia de Studii Economice București, Universitatea Politehnica Timișoara, Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iași şi UBB

În urma unui proces de selecție, studenții considerați eligibili vor fi invitați să petreacă patru zile împreună cu specialiștii Google alături de care se vor specializa în marketing digital. Prin participarea activă la acest program, studenții vor avea șansa să continue cu un internship plătit chiar la ei în universitate, în hub-urile Atelierul Digital.

Organizatorii susţin că vor analiza fiecare înscriere, iar printre criteriile de selecție a planurilor de marketing se numără originalitatea, fezabilitatea și folosirea conceptelor de bază în marketingul pe internet detaliate în platforma Atelierul Digital.

După finalizarea acestor patru zile, fiecare participant va avea de pregătit un plan de marketing detaliat, în care va integra elementele și resursele dobândite în cadrul sesiunilor avansate. Dacă se va număra printre finaliștii sesiunilor avansate, va intra automat într-un program de practică plătit, pe minimum trei luni. În cazul în care studentul nu este selectat pentru hub, va putea opta să se înscrie într-un program adițional.

„Acest rol presupune să intri in contact cu reprezentați ai mediului antreprenorial din orașul tău și să pui în practică noțiunile acumulate atât în cadrul facultății pe care o urmezi, cât și în urma cursurilor avansate Atelierul Digital. Printre tipurile de activități care vor avea loc în cadrul hub-urilor se numără seminarii, sesiuni de consultanță, schimburi de experiență”, au precizat organizatorii.

Programul este realizat de Google România, având Fundația Leaders ca partener educațional. Google este o corporaţie americană care administrează motorul de căutare pe internet cu acelaşi nume, fondată în 1998 de către Larry Page şi Sergey Brin. În 2007 a fost cotat drept cea mai puternică marcă globală, după criteriul valorii (86 de miliarde de dolari), dar şi după modul de percepţie de către utilizatori.

În acelaşi an a ieşit, în urma sondajului realizat de agenţia Harris Interactive, drept compania americană cu cea mai bună reputaţie, mai ales datorită modului în care îşi tratează angajaţii. Veniturile Google se ridicau la 59 de miliarde de dolari în 2013, iar profitul net, la 12,9 miliarde, activele companiei fiind de 110 miliarde.

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii