Gigantul SAP a făcut 3,6 miliarde de euro profit şi îşi caută oameni la Cluj

Liderul mondial pe piaţa de soluţii software de business și tehnologie a stabilit o ţintă a afacerilor de aproape 30 de miliarde de euro pentru orizontul de timp 2020.

Cea mai valoroasă companie de tehnologie din Europa a raportat venituri pe anul trecut de 22 de miliarde de euro şi un profit operaţional de 6,6 miliarde de euro. SAP a stabilit ca obiectiv pentru 2020 o creștere de 2,6 ori a segmentului cloud și venituri în creștere față de estimările inițiale de 26-28 miliarde de euro.

„Rămânem lider pe piața de soluții software de business, menținându-ne creșterile vânzărilor de soft, a serviciilor cloud și a profitului operațional. În același timp, accelerăm ritmul de inovație în ceea ce privește tehnologii precum Internet of Things, Machine Learning și Blockchain și privim cu încredere către noile obiective setate pentru 2020”, a declarat Bill McDermott, director general al SAP.

„În ultimii ani am construit un portofoliu complet pentru organizația digitală – de la soluțiile SuccessFactors dedicate managementului capitalului uman, la SAP Hybris, care permite dezvoltarea unei relații 1:1 cu consumatorul, indiferent de canalul sau dispozitivul accesat, și la Ariba, cea mai mare rețea de business pentru zona de achiziții“, a declarat Cristian Popescu, managing director al SAP România.

Liderul mondial de soluţii informatice de business îşi propunea să recruteze până la finele anului trecut 100 de oameni în Cluj, Timişoara şi Bucureşti, pentru a ajunge la 500 de angajaţi, una dintre condiţiile pentru angajare fiind cunoaşterea mai multor limbi străine. SAP România și-a început activitatea în 2002. 500 de companii din ţară utilizează soluţii SAP, din industrii ca utilităţi, transporturi, bănci, asigurări, retail, producţie.

95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienţi SAP. În 2011, SAP a demarat un mare proiect de investiţii în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanţă pentru tehnologiile Cloud și HANA din Europa, care deservește clienţi SAP din Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Numărul de clienți la nivel global pentru suita SAP S/4 HANA s-a dublat în 2016, până la 5.400.

Portofoliul de clienți pentru soluția de bază din suita SuccessFactors a depășit 1.580. Soluțiile dedicate Customer Engagement and Commerce au înregistrat creșteri de două cifre, clienții noi provenind din retail, telecomunicații, servicii financiare, sectorul public, producție. În ceea ce privește Ariba, cea mai mare rețea de business pentru zona de achiziții, 2,5 milioane de companii conectate cu ajutorul acesteia au încheiat tranzacții de 885 de miliarde de dolari.

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii