Sunteti aici:EconomicFarmec susține campania NICE TO MEET YOU pentru îmbunătățirea imaginii României în lume

Farmec susține campania NICE TO MEET YOU pentru îmbunătățirea imaginii României în lume

Publicat in data

Nice to meet you

Cluj-Napoca, 28 octombrie 2014 -Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, susține, prin toate acțiunile desfășurate, valorile românești autentice atât în țară, cât și peste hotare. Astfel, compania clujeană a devenit partenerul principal al campaniei de imagine NICE TO MEET YOU, care are ca obiectiv schimbarea percepției cetățenilor străini față de România.

Proiectul va include vizita în ţara noastră a unui grup de jurnaliști de la cele mai importante trusturi media internaționale, care vor cunoaşte adevărata Românie prin vizitarea unor obiective relevante pentru identitatea noastră naţională, dar şi prin întâlnirea unor personalităţi marcante ale culturii româneşti. Jurnaliştii se vor documenta și vor publica reportaje despre România și români, menite să îmbunătățească imaginea țării peste hotare.

Acestui demers i s-au alăturat companii româneşti valoroase care, prin tot ceea ce fac, promovează pozitiv imaginea ţării noastre. Prima poveste de succes autentic românească despre care vor afla jurnaliştii stăini va fi cea a companiei Farmec, o companie emblematică a Clujului, dar şi a ţării noastre. În Cluj Napoca, jurnaliștii vor vizita fabrica Farmec, poveste de succes românească și dovada faptului că în România se face performanță cu adevărat.

Susținem cu mândrie proiectul NICE TO MEET YOU pentru a le povesti tuturor despre talentul românesc și pasiunea cu care creăm produse care ajută milioane de consumatori din întreaga lume să-și păstreze tinerețea și frumusețea naturală”, declară Mircea Turdean, Directorul General Farmec.

Campania NICE TO MEET YOU a luat startul în 24 octombrie, la Bucureşti, în cadrul unui conferinţe de presă la care a participat și Charlie Ottley, jurnalist de călătorie la Travel Channel și realizator al seriei de documentare despre țara noastră ”Wild Charpatia”, filmate alături de Prințul Charles al Marii Britanii. De asemenea, proiectul este susținut și de Leslie Hawke, co- fondator al Asociației OvidiuRo.

Proiectul este inițiat de revista internațională ”România in contact” . Editată la Londra, intr-un tiraj semestrial de 20.000 bucăți, revista prezintă povești de succes ale românilor de pretutindeni. Obiectivul publicației este de a încuraja cetățenii statelor europene și nu numai de a descoperi România prin valorile umane pe care le are. Proiectul iniţiat de revista ”Romania in contact” a primit Diploma Ambasadorului României în Marea Britanie, ca unic proiect media din diaspora care promovează valorile şi identitatea României în lume prin poveşti de succes.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.

Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.

Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008,  Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 şi Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.

Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.

Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company  

INTRA IN DISCUTIE

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Ultimele articole

Sotia patronului Nello Construct, condamnată la închisoare pentru că a bătut minori

In sfârșit, s-a facut dreptate în cazul a două familii din Turda a căror...

Video: Politicienii bogați din Turda și legaturile lor

Turda, municipiul unde politicienii aflați la putere și familiile lor fac afaceri mega profitabile   Astăzi,...

Se vinde restaurantul cu vită/mici de aur, Transylvania Steak House – topul de pe lume

Se vinde restaurantul cu vită/mici de aur, Transylvania Steak House – topul de pe...

Din Mexic, liderul PSD Câmpia Turzii, Avram Gal, își așteaptă sentința într-un dosar de trafic de influență. În pandemie „i-a căzut” în brațe un...

Patronul restaurantului care vinde hamburgeri în foiță de aur și președintele PSD Câmpia Turzii,...

Alte articole

Sotia patronului Nello Construct, condamnată la închisoare pentru că a bătut minori

In sfârșit, s-a facut dreptate în cazul a două familii din Turda a căror...

Video: Politicienii bogați din Turda și legaturile lor

Turda, municipiul unde politicienii aflați la putere și familiile lor fac afaceri mega profitabile   Astăzi,...

Se vinde restaurantul cu vită/mici de aur, Transylvania Steak House – topul de pe lume

Se vinde restaurantul cu vită/mici de aur, Transylvania Steak House – topul de pe...