Clienţii Kaufland şi Lidl, înşelaţi pe internet

2016-12-16-17_55_32-kaufland-3Numele şi logo-ul companiei Kaufland România au fost folosite fraudulos şi abuziv în ultimele zile în cadrul unui concurs online fals ce urmărește inducerea în eroare a participanților și a prietenilor acestora.

Concursul fals este reprezentat de un chestionar care îi invită pe cei ce îl accesează să distribuie informația în platformele sociale și să răspundă la cinci întrebări despre Kaufland cu promisiunea că vor beneficia la final de un voucher în valoare de 200 de lei, după completarea datelor personale.

“Mesajul care circulă în platformele sociale: „Kaufland oferă vouchere în valoare de 200 lei fiecare pentru sărbători! Revendicați-l acum. 1 voucher pe persoană”  și care trimite către site-ul www.kaufland.ro-promotie.com/ nu aparţine companiei noastre şi îi îndemnăm pe clienţi să nu participe la astfel de concursuri.

Articolul continuă mai jos:
farmec.ro - Livrăm frumusețe!

Reamintim clienţilor noştri să utilizeze întotdeauna ca surse de informare site-ul companiei www.kaufland.ro sau pagina oficială de Facebook. Toate concursurile şi promoțiile din mediul online organizate de Kaufland România au regulamente riguroase”, a transmis conducerea companiei.

15193464_1130542933661983_8247671464422449006_n

O altă înşelătorie a avut loc acum două săptămâni în cazul altei mari reţele comerciale, de supermarketuri. Ulterior, Lidl a anunțat că este ținta unei escrocherii. Pe reţeaua de socializare Facebook se promitea un cupon de 500 de lei la Lidl dacă potenţialii clienţi vor completa un sondaj cu numărul de telefon și e-mailul personal.

Pe Facebook, conducerea Lidl România a transmis: „Important! Acest sondaj nu este organizat de Lidl România și te rugăm să nu participi! Campaniile și concursurile sunt promovate doar pe pagina noastră oficială. Îți mulțumim pentru înțelegere!”

Prorewards.net, playerplay.eu, rogiftprize.com sau myblogworldnow.com sunt doar câteva dintre site-urile care au atras cu concursuri false cu premii constând în cupoane de 500 de lei pentru cumpărături în magazinele Profi, Mega Image sau Lidl.
Un raport prezentat de agenţia de consultanţă financiară EY România relevă că marile companii sunt încrezătoare în capacitatea lor de a prevedea şi de a rezista în faţa unui atac cibernetic, însă nu dispun de investiţiile şi planurile de revenire, în condiţiile înmulțirii tipurilor de ameninţări informatice.
Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii