52.000 de euro pentru un restaurant Hercule la Cluj

Sistemul de restaurante în franciză Hercule se va extinde anul acesta în patru mari oraşe din România, printre care Cluj-Napoca. Intrarea în afacere presupune o taxă de franciză de 5.000 de euro şi investiţia propriu-zisă, de 40.000 de euro, la care se adaugă taxa pe valoarea adăugată (TVA).

Lanțul de tip fast-food Hercule are acum unități în Timișoara, Reșița, Pitești, Deva și Vaslui, iar iniţiatorii săi își propun să deschidă în 2017 unități în câteva dintre cele mai importante orașe din România: Cluj-Napoca, Brașov, Constanța, Râmnicu Vâlcea. Reţeaua a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 1 milion de euro.

“Ne propunem ca anul acesta să deschidem noi unități, inclusiv prin atragerea de noi francizați. Această activitate nu poate fi practicată ca o a doua slujbă sau ca un hobby, ci presupune foarte multă muncă și un nivel ridicat de responsabilitate.

Articolul continuă mai jos:
farmec.ro - Livrăm frumusețe!

Un alt aspect care intră în sarcina francizatului și care poate compromite sau pune baze solide acestui tip de afacere este alegerea locului unde va fi situată unitatea, atunci când discutăm de restaurantele stradale. Noi suntem foarte atenți și cu centrele comerciale unde intrăm: cât sunt de circulate, care este mixul de chiriași”, a precizat Vadim Sinescu, franchise manager la Hercule.

Investiția într-o unitate francizată începe de la 40.000 de euro, fără TVA, și poate crește în funcție de dimensiunea unității și de locul unde este poziționat. La această sumă se adaugă taxa de franciză, de 5.000 de euro. Fiecare unitate are minimum 12 angajați. Acum Hercule are două restaurante situate în centre comerciale și trei unităţi stradale.

În cadrul lanțului lucrează 70 persoane. Bazele conceptului au fost puse în 2014, iar primul restaurant a fost inaugurat în 2015, la Vaslui, în sistem de franciză, de către omul de afaceri Alexandru Arcalianu. Hercule face parte din grupul de afaceri dezvoltate pe platforma de internet Francizelacheie.ro.

În România s-au dezvoltat mai multe reţele de restaurante în franciză: McDonalds, KFC, Subway, SFC, Bagel Station (fast food), Boco (bistro), City Grill (fripturi), Salad Box (salate), Chopsticks (asiatic), Spartan (grecesc), La Boucherie (francez), The Malaysian Wau (malaezian), Barcelos (portughez). Investiţia iniţială propusă este de cel puţin 9.000 de euro, iar taxa de franciză sau de licenţă de master este variabilă, putând ajunge şi la 250.000 de euro, în cazul afacerilor mari.

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii