abonamente hartie

Traficul, principala prioritate a administrației locale

Consilierul local Radu Moisin a menționat că principalul obiectiv al administrației locale pentru perioada 2016-2020 este traficul. Astfel că se vor face investiții masive pentru îmbunătățirea transportului în comun dar și pentru parkinguri.

”Principala prioritate de investiții a municipalității pentru 2016-2020 este traficul, acest lucru însemnând soluții pentru transportul în comun, soluții pentru biciclete, soluții pentru autovehicule și soluții pentru parcare autovehiculelor, pentru a degreva cartierele de parcări, unele neregulamentare. Parkingurile de cartiere vor aduce un plus de oxigen. Se prevede începerea a patru parkinguri de cartiere, plus parkingul privat de le strada Avram Iancu și se discută la un acord pentru parkingul subteran din Piața Cipariu”, a declarat Radu Moisin.

Benzile dedicate singura soluție pentru îmbunătățirea traficului

Radu Moisin a ținut să precizeze că prioritizarea transportului în comun este singura soluție, în lipsa unor centuri ocolitoare, care să mai rezolve din problema traficului.

Articolul continuă mai jos:
farmec.ro - Livrăm frumusețe!

”Cu siguranță nu sunt adeptul scoaterii mașinilor din oraș. Susțin prioritizarea transportului în comun, reducerea timpilor de așteptare. Aceștia sunt din ce în ce mai mari în unele zone datorită creșterii numărului de autovehicule. Benzile dedicate sunt singura soluție deoarece deocamdată Clujul nu se poate dezvolta nici suprateran nici subteran. Nici nu cred că asemenea inele de circulație ar fi aprobate într-un oraș istoric. Investițiile în transportul în comun trebuie dublate de scurtarea timpilor de așteptare în autobuze. Dacă pe axa vest-est, Mănăștur-Mărăști funcționează o bandă dedicată, în sens invers nu funcționează. Provocarea anului 2017 va fi crearea acestei benzi dedicate pe axa est-vest” a specificat Moisin la un post de radio local.

Doar benzi reversibile pe Moților

Moisin nu împărtășește viziunea primarului Emil Boc de a înființa o bandă dedicată pe strada Moților. Acesta consideră că sensul unic pe Moților ar duce la paralizarea traficului.

”Crearea unui sens unic pe Moților ar fi o mare provocare pentru tot traficul din Cluj. Ca un experiment ce înseamnă închiderea unei străzi în Cluj-Napoca, am putut observa în primii ani când se organizau Zilele Clujului și se închidea traficul pe strada Napoca și traficul era paralizat câteva ore. Din acest motiv primarul Emil Boc pune parada sâmbăta și nu vinerea. Pe Moților dacă am avea sens unic s-ar bloca tot traficul din centru deoarece nu există străzi care să preia în compensație. Strada Cardinal Iuliu Hossu este deja încărcată de cei care intră să parcheze, iar unii nu reușesc să parcheze decât cu 10 manevre și se fac coloane foarte mari. Pe Splaiul Independenței există o bandă de circulație spre Mărăști și două spre Mănăștur, dar acolo se circulă cu viteză redusă, fiind și linia de tramvai. Personal cred că singura soluție pentru strada Moților sunt benzile reversibile”, a declarat Moisin.

Bugetul alocat pentru transportul în comun în 2017 este de 39 de milioane de lei la care se adaugă 17 milioane de lei pentru parkinguri.

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii