Clujenii din noile cartiere se plâng de lipsa transportului în comun

Clujenii care locuiesc în noile cartiere ale Clujului se confruntă cu lipsa de infrastructură dar și cu lipsa mijloacelor de transport în comun.

Se vrea reducerea traficului, dar transportul în comun este deficitar

Primarul Emil Boc caută soluții pentru a diminua traficul din oraș, iar pentru acest lucru și-a propus dezvoltarea transportului în comun. Din păcate însă în zonele nou dezvoltate ale orașului nu există mijloace de transport sau există o singură linie care nu încurajează clujenii să renunțe la mașinile personale.

În momentul de faţă în zona Bună Ziua este o singură linie de transport în comun – 21 ce duce se Mihai Viteazul. Ar fi necesare mai multe linii sau eventual această singură linie vină mai frecvent, mai ales de luni până vineri şi mai ales în orele în care cetăţenii merg la birou/şcoală şi se întorc de la birou/şcoală

”Este foarte mare nevoie de prelungirea transportului în comun pe drumul Sfântul Ion (din zona Bucium, până în zona Roată Făget). La blocurile din spatele restaurantului Roată Făget sunt foarte multe persoane care zilnic vin 1,5 kilometri pe jos până la staţia Bucium de transport în comun. S-au făcut şi sesizări la CTP în această privinţa, deocamdată fără răspuns.”

”Oare nu se poate introduce un autobuz care aibă traseu şi pe Valea Gârbăului (Floreşti) care deservească cetăţenii spre şcolile şi locurile de muncă din Cluj Napoca? Poate aşa ar renunţă mulţi utilizeze maşinile proprii şi s-ar descongestiona traficul.”

Din noul cartier Borhanci este aproape imposibil ajungi în oraş cu mijloc de transport în comun. Există ceva, dar programul este unul care nu vine deloc în ajutorul celor care locuiesc în zonă”.

”Buna ziua. Pe strada Romul Ladea s-au adunat destul de multe familii astfel incat ar avea sens o linie de transport public”.

Bună ziua. Pe stradă Romul Ladea nu există transport în comun. Prima staţie pentru cei de pe Ladea pe liniile de oraş este staţia Alverna de pe stradă C-ţin Brâncuşi. Sunt mama cu un copil mic. Îmi este foarte greu deplasez pe jos până în staţia de pe Brâncuşi. Va rog introduceţi o linie de transport sau prelungiţi liniile 32 sau 32b măcar cu o staţie spre Romul Ladea.”.

Municipalitatea nu face față ritmului de dezvoltare a noilor cartiere

Bună Ziua, Edgar Quinet, Sfântul Ion, Romul Ladea, Valea Gârbăului, Borhanci, toate aceste străzi reprezintă noile destinații imobiliare, însă municipalitatea nu a reușit să țină pasul cu dezvoltatorii. Clujenii sunt nemulțumiți de faptul că nu beneficiază de aceleași condiții ca și locuitorii din vechile cartiere clujene, deși plătesc și ei taxe și impozite. Primăria încearcă să vină în sprijinul locuitorilor cu modernizarea străzilor și introducerea transportului în comun, însă ritmul de dezvoltare este prea mare, iar acțiunile primăriei lente și insuficiente. Aceste cartiere reprezintă de multe ori doar niște locuri de dormit, neexistând spații verzi, locuri de joacă sau alte facilități normale într-un cartier. Dezvoltatorii imobiliari le vând proiecte ambițioase cumpărătorilor, dar în final tot ce primesc este o locuință ce vine la pachet cu mulți nervi cauzați de lipsa infrastructurii dar și de lipsa altor facilități normale într-un oraș european ce se vrea de cinci stele.

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii