My Cluj, aplicația clujenilor pentru sesizări adresate Primăriei

Primarul Emil Boc a anunțat în cadrul discuției cu cetățenii de pe Facebook lansarea unui nou canal pentru sesizările venite de la clujeni, o aplicație ce poate fi folosită atât de pe telefoane cât și de pe calculatoarele personale.

”Doresc să anunț lansarea unei noi aplicații de sesizări adresată cetățenilor pentru  problemele pe care aceștia le au. Aplicația se numește My Cluj. Este aplicația primăriei pentru sesizări din orașul nostru și poate fi folosită pe toate tipurile de telefoane mobile. Aplicația oferă de asemenea, numerele de telefon unde cetățenii pot să sune direct,  telefonul primarului sau Poliția locală. Dacă nu doriți să sunați puteți face o sesizare folosind o listă lungă de domenii. Dacă sesizarea dumneavoastră nu se încadrează în niciuna dintre acele domenii, puteți înregistra sesizarea la ”Altele”. Pot fi atașate și poze pentru a exemplifica sesizarea. Această aplicație poate fi folosită și de pe calculatorul de acasă. Se accesează website-ul primăriei, în meniul din partea stângă se află opțiunea de sesizări My Cluj și de pe calculator puteți trimite o sesizare. În câteva minute la adresa de e-mail furnizată veți primi o confirmare a înregistrării sesizării dumneavoastră. Răspunsul va fi transmis ulterior la aceiași adresă se e-mail. În aplicația de pe telefonul mobil puteți vedea doar răspunsul la sesizarea dumneavoastră, dar de pe calculator puteți vedea toate sesizările și răspunsurile pentru alți cetățeni”, potrivit primarului Emil Boc.

Sesizările din aplicație, același statut ca și sesizările scrise

Primarul Emil Boc a precizat că sesizările făcute prin intermediul noii aplicații vor fi tratate la fel ca și cele scrise.

Articolul continuă mai jos:
farmec.ro - Livrăm frumusețe!

”Avantajul acestei aplicații este că începând de acum, primăria are un sistem unic de sesizări la care răspunde, potrivi legii și în termenele prevăzute de lege, fiind considerată la fel ca orice petiție sau orice cerere făcută în scris la Primărie. Termenul de răspuns este de maxim 30 de zile. Clujenii au posibilitatea să observe stadiul analizei sesizării. Este o responsabilitate a primăriei, aplicația My Cluj este integrată cu INFOCET-sistemul intern de management al documentelor, ceea ce înseamnă că sesizările ajung direct la Serviciul de specialitate din cadrul Primăriei responsabil cu soluționarea lor. Acesta devine canalul oficial de sesizări către Primărie și sperăm să realizăm un plus calitativ față de ceea ce avem în momentul de față”, a declarat Boc.

Aplicația este deja folosită de clujeni

Începând de la anunțul primarului făcut ieri seară, câteva zeci de sesizări au fost deja făcute de către clujeni. Acestea vizează drumuri, parcări, iluminat sau mijloacele de transport în comun. Această aplicație va înlocui vechile canale de sesizări, adresa de Facebook a primarului sau site-ul domnuleprimar.ro mai ales dacă răspunsurile municipalității vor veni într-un timp util.

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

1 comentariu

  • Bună dimineața nu știu când va fii să fim ajutați și noi clujenii într-un fel sau altul în legătură cu CTP ul am făcut sesizare cum sa putut să fie ultimilu 36B sâmbătă la ora 22:30 pornește din piata Mihai Viteazu pe duminică seara nu sa putut pune să avem cu ce merge acasă domnule primar toată stima mulțumesc