1700 de sesizări prin aplicația MyCluj

Clujenii au răspuns pozitiv la inițiativa primăriei de a lansa o aplicație prin intermediul cărora să se facă sesizările către primărie. Astfel, din 24 martie, aplicația a fost instalată de 3876 de clujeni și s-au făcut 1700 de sesizări.

”Aplicația clujenilor se bucură de succes. Din 24 martie am primit 1700 de sesizări, 3876 dispozitive mobile. Este o formă directă rapidă și eficientă de comunicare. Fiecare sesizare primește număr oficial de înregistrare ca orice document care intră în primărie și poți să urmărești evoluția cererii tale. Al doilea avantaj este că cererea pleacă direct la serviciul de specialitate, la funcționarul responsabil”, a declarat primarul Emil Boc.

Termenul mediu pentru răspunsuri, 3 zile

Având în vedere că municipalitatea dorește să dovedească eficiența acestei aplicație, clujenii au primit foarte repede răspunsuri la sesizările lor. Funcționarii primăriei s-au mobilizat, au făcut verificări în teren și au oferit un răspuns pentru cele mai multe sesizări în cel mult trei zile.

”Termenul mediu de rezolvare a fost de 69 de ore. Am transmis colegilor să trateze cu maximă seriozitate fiecare sesizare. Acolo unde sunt mai complexe lucrurile să nu se grăbească să de răspuns, să meargă în teren să verifice și apoi să de răspunsul dacă se confirmă sau nu”, a declarat Boc.

Rezultatul sesizărilor nu este urmărit întotdeauna

Clujenii sunt nemulțumiți de faptul că municipalitatea transmite sesizările celor care are trebui să se ocupe, însă nu verifică daca respectivele probleme au fost rezolvate.

”Aplicatia asta are rolul doar ca dvs din primarie sa dati raspunsuri de doi lei, dar problemele semnalate sa nu fie rezolvate? 1. la orice sesizare se cere ca sa indicam pe harta locul unde e problema semnalata. De ce ne mai cereti atunci ca sa indicam si in textul sesizarii aceasta adresa? 2. Am semnalat ca pe M Romanul și Măceșului e o mizerie de nedescris pe străzi, iar răspunsul a fost că s-a transmis celor de la Bratner ca în cursul zilei de 24.03 să intervină. A verificat cineva, să vadă că de fapt nu s-a întâmplat nimic? Presupun că de plătit pentru aceste servicii neefectuate se și plătește, nu?”, a menționat un clujean

”Am observat ca toate sesizarile care sunt de tipul “Transport public CTP” in care cetatenii va impartasesc problemele reale din urbe, primesc raspuns “declinat competenta”. Am observat de asemenea, dupa ce am facut prima sesizare catre primarie, ca in mailul primit ca raspuns imediat spuneti ca se redirectioneaza sesizarea catre adresa de email CTP, raspunsul declinat competenta parand a fi unul automat. Totusi, CTP nu raspunde acestor probleme, Primaria pune raspuns automat si nu urmareste rezolvarea lor. Ce rost mai are aceasta categorie daca sesizarile se duc undeva (CTP) de unde rezolvarea nu mai este vizibila pe site? Normal ar fi, daca dvs. redirectionati sesizarea, sa primiti raspuns de la CTP si sa-l afisati pe site, adica sa intermediati respectiva sesizare. Pana atunci, sesizarea TREBUIE sa ramana in lucru. Altfel, categoria CTP este total inutila, nu se rezolva nimic”, potrivit unui alt clujean.

Incendiu la Constanţa. O maşină a luat foc în parcare

Adaugati comentarii