Primăria Turda a trimis o informare pentru a anunța că ultima zi de depunere a dosarelor pentru obţinerea locuinţelor sociale sau din fondul locativ de stat este 16 decembrie 2016.
ACTE NECESARE OBŢINERII UNEI LOCUINŢE SOCIALE, A UNEI LOCUINŢE DIN FONDUL LOCATIV DE STAT ŞI DIN FONDUL A.N.L.
– cerere tip (se procură de la C.I.C.- cam.16 );
– copii Xerox după actele de identitate (certificate de naştere, cărţi de identitate, certificate de căsătorie) a tuturor membrilor familiei;
– copie Xerox după contractul de închiriere al spaţiului în care locuiesc în prezent (dacă este cazul) sau copie după cărţile (buletinele) de identitate ale părinţilor (dacă locuiesc la părinţi);
– copie certificate medicale (în cazul în care starea sănătăţii unui membru al familiei impune măsuri de urgenţă – certificate de handicapat, adeverinţă medicală);
– copie după actele doveditoare pentru solicitanţii proveniţi din instituţii de ocrotire socială;
– copie după actele care dovedesc calitatea de beneficiar al Legii 42/1990, Legii 118/1990 (dacă este cazul);
– copie după notificarea sau sentinţa de evacuare emisă de instanţa de judecată (dacă este cazul);
– adeverinţă cu venitul mediu lunar net în ultimele 12 luni;
– adeverinţă de la Registrul agricol (cam. 7) şi de la Administraţia Financiară (pentru persoanele peste 18 ani care nu au venituri);
– declaraţie pe proprie răspundere din care să rezulte că nu deţine şi nu a deţinut locuinţă proprietate personală după 1 ian. 1990;
– copie după diploma – ultima şcoală absolvită – soţ, soţie (pentru locuinte prin A.N.L).