Proprietarii imobilelor care au fost supraimpozitaţi în anul 2017 pentru neîntreţinerea corespunzătoare a imobilelor şi care au efectuat lucrări de reparaţii au obligaţia să comunice acest lucru, în scris.

Aceste comunicări pot fi trimise pe adresa Primăriei Cluj-Napoca, strada Moților nr. 3, în atenția Direcţiei Generale Poliţia Locală, Serviciul Control Urbanism şi Disciplina în Construcţii sau pe email, la adresa politialocala@primariaclujnapoca.ro.

În situaţia necomunicării  măsura supraimpozitării va fi menţinută şi în anul 2018.

Începând cu 2017, primăria Cluj-Napoca a mărit cu 500% nivelul impozitelor pentru proprietarii clădirilor care reprezentau un pericol public.

”E nevoie de taxe mai mari pentru ca proprietarii să iasă din pasivitate. Legea se aplică , nu se discută. Dacă locuințele au fațade deteriorate, proprietarii au obligația să execute lucrări de modernizare. Codul fiscal a stabilit un impozit de cinci ori mai mare. Vor trebui să se conformeze legilor statului. ”, a declarat Emil Boc.

„Scopul acțiunii este de a oferi siguranță cetățenilor, în condițiile în care toți proprietarii acestor imobile au fost deja somați cu privire la obligațiile legale pe care le au de a demara lucrări de reabilitare a fațadelor imobilelor pe care le dețin, dar, din diferite motive nu au făcut încă demersurile fizice de reabilitare. Menționăm că toate costurile pentru intervențiile de urgență în vederea înlăturării elementelor care pot prezenta risc de desprindere și pot cauza accidente vor fi acoperite de către autoritățile publice, costurile de reabilitare efectivă a imobilelor revenind, conform legii, proprietarilor acestora” specifică Primăria.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here