Lanţul de retail a anunţat că deschide o nouă unitate la Cluj-Napoca, iar astfel va ajunge la 205 unităţi în România. Magazinul are 1.200 mp, 100 de locuri de parcare și 20 de angajați. Investiția într-un magazin Lidl este de 2 milioane de euro. În acest an, Lidl a mai deschis magazine în Bușteni, Rădăuți, Târgu Mureș, București, Găești, Balș, Piatra Neamț și un centru logistic la Lugoj. Politica de extindere a reţelei vizează cumpărarea de proprietăţi în oraşe cu peste 30.000 de locuitori. "Suntem interesaţi de locaţii atractive, cu deschidere şi vizibilitate din artere de circulaţie bine frecventate şi cu posibilităţi bune de acces", spuneau reprezentanții Lidl România SCS. Rețeaua de hipermarketuri are în judeţ unități la Cluj-Napoca, Turda, Câmpia Turzii și Florești, inclusiv magazinele Plus preluate de de la grupul Tengelmann, în cadrul unei tranzacții de 100 de milioane de euro. O unitate era vizată și în zona Expo Transilvania din cartierul Mărăşti, dar proiectul nu s-a mai realizat acolo, ci pe str. Aurel Vlaicu. În vară, Lidl a închis, pentru o scurtă perioadă, magazinul de pe Aurel Vlaicu pentru modernizare. În paralel, reţeaua germană a demarat lucrările pentru edificarea unităţii de str. Frunzişului. Discounterul german Lidl, prezent pe piaţa locală cu 200 de magazine, avea anul trecut 3.771 de salariaţi în România, afaceri de 4,7 miliarde de lei şi un profit de 172 de milioane. Lidl a intrat pe piaţa românească în 2011, prin preluarea reţelei Plus, care avea 107 unităţi, dar a şi deschis mai multe unităţi de la zero. Lidl face parte din holdingul german Schwarz, care deţine şi hipermarketurile Kaufland.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here