Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunţă că Gerovital, brandul său de
tradiţie, a fost desemnat Superbrand 2017. Performanţa Gerovital a fost recunoscută luând în
considerare criterii precum calitatea, încrederea şi diferenţierea pe piaţă, evidenţiindu-se faţă de alte
peste 1.200 de branduri analizate de Superbrands România.
“Titlul de Superbrand 2017 întăreşte valoarea, performanţa şi potenţialul imens de dezvoltare al
brandului, dar vine și să completeze un an de excepţie pentru Gerovital. În acest an, am sărbătorit
50 de ani de tradiţie Gerovital, am lansat noi game de produse, am extins reţeaua de magazine de
brand şi am reconfirmat statutul de cel mai puternic brand românesc. Am obţinut aceste rezultate
mizând mereu pe calitate, dar și datorită sprijinului acordat de-a lungul timpului de publicul
nostru. Vom continua să completăm această listă cu noi realizări de excepţie, tocmai pentru a
răsplăti susţinerea consumatorilor. Pentru perioada următoare avem pregătite mai multe inovaţii
marca Gerovital, astfel încât să ne putem îndrepta cu toată încrederea către o nouă etapă de
succes”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
În cadrul evaluării Superbrands, au participat peste 1.200 de branduri, din aproape 50 de categorii
de business. Acestea au fost analizate de Consiliul Superbrands, format din profesionişti din
domeniile de marketing, comunicare, managementul afacerilor sau media, pe baza a trei criterii
principale – calitate, încredere şi diferenţiere pe piaţă.
Gerovital s-a distins faţă de alte branduri pe segmentul Personal Care – General, din perspectiva
unui set de atribute precum încredere, dinamism şi leadership.
Statutul de Superbrand este reconfirmat de Gerovital, după ce acesta a fost declarat Superbrand
2015, remarcându-se pentru performanţe excepţionale între cele aproximativ 1.500 de branduri
analizate.
Aceasta este cea de-a doua distincţie de importanţă majoră din acest an, Gerovital obţinând anterior
titlul de Produsul Anului 2017”, la categoria “Îngrijirea feței” pentru trei dintre cele mai recente
produse antirid din gama Gerovital H3 Evolution.
Gerovital a sărbătorit în acest an 50 de ani de la producerea în masă a primei creme Gerovital H3 şi
este unul dintre cele mai puternice branduri româneşti atât în ţară, cât şi peste hotare. La nivel
naţional, a fost declarat lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, cu o cotă de
piaţă valorică de 23.3%* şi pe cel al tratamentelor cosmetice pentru păr, cu o cotă de piață valorică
de 25,9%**. La nivel extern, produsele brandului sunt apreciate în peste 30 de țări, printre care
Statele Unite ale Americii, Canada, China, Japonia, Emiratele Arabe Unite, Franța, Spania, Grecia,
Italia sau Ungaria.
De asemenea, produsele pentru îngrijirea tenului din gamele Gerovital sunt cele mai vândute
produse din întreg portofoliul companiei clujene. În primele 6 luni ale acestui an, reţeaua proprie de
magazine de brand a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca -cel mai mare producător român de cosmetice- este un brand emblemă
pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne,
concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și
comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri,
surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Site: www.farmec.ro
- “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile
produselor pentru îngrijirea feţei, segmentul CARE pe piaţa din România, valoare vânzări pentru
ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie- Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen
Company.”
** - “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru tratamente
cosmetice de păr pe piaţa din România, valoare vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate
Ianuarie - Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.”