Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, lansează două noi soluţii de îngrijire a
tenului din gama Gerovital Plant, continuând planul de dezvoltare constantă a portofoliului de
produse. Gerovital Plant este o gamă completă, fără conservanţi, având la bază uleiul organic din
flori de mac. Lansată cu 12 produse în martie 2016, acum gama cuprinde în total 23 produse.
“Anul trecut am relansat gama Gerovital Plant, printr-o campanie pe care am dedicat-o frumuseţii
autentice a româncelor, mulţumindu-le pentru toate aceste decenii în care au fost cea mai
valoroasă sursă de inspiraţie a noastră. Admiratorii brandurilor Farmec şi Gerovital au desemnat
Gerovital Plant cea mai iubită gamă lansată de companie în 2016, apreciere de care suntem foarte
mândri şi care ne determină să lărgim constant această gamă cu noi variante. Astfel, la circa o
lună de la anunţarea primei linii de deodorante fără clorhidrat de aluminiu sub brandul Gerovital
Plant, lansăm alte două noi soluţii eficiente, dedicate îngrijirii zilnice a tenului. Istoria de jumătate
de secol a Gerovital a fost scrisă cu ajutorul inovaţiei şi respectului faţă de tradiţie, astfel încât
vom continua să păstrăm aceeaşi strategie, prezentându-le consumatorilor cele mai bune rezultate
ale eforturilor de cercetare ale specialiştilor noştri”, a declarat Ioana Borza, Director de
Marketing Farmec.
Apa micelară hidratantă la gramaj de 400 ml şi Crema CC Mediu, produsele cel mai recent
intrate în gama Gerovital Plant, sunt bogate în ingrediente active, naturale, cu un rol esenţial în
refacerea şi hrănirea pielii. Ambele au la bază uleiul ecocertificat din flori de mac, extrem de
eficient în tratamentul cosmetic al tenurilor sensibile şi expuse stresului factorilor de mediu. Acesta
previne deshidratarea, apariţia ridurilor şi îmbătrânirea prematură a dermei, fiind recomandat
persoanelor între 20-35 ani.
Apa micelară hidratantă este produsul de demachiere care curăţă blând fața, ochii și buzele prin
captarea de către micelii a machiajului, sebumului sau a altor impurități. Aquaxyl-ul din
componenţa sa oferă pielii o hidratare optimă, iar Bisabolol și Uleiul din Flori de Mac au proprietăți
calmante, relaxante şi antioxidante.
Crema “Color Control” (CC) reprezintă noua generație a cremelor BB, care prin combinarea într-o
singură formulă a ingredientelor active cu pigmenţii naturali, conferă tenului un aspect natural şi
proaspăt. Printre beneficiile sale multiple asupra dermei se numără estomparea imperfecţiunilor şi
urmelor de oboseală, catifelarea texturii tenului şi protejarea împotriva agresiunii factorilor externi.
Apa micelară hidratantă şi Crema CC Mediu Gerovital Plant pot fi achiziţionate din toate
supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, precum şi din cele 19 magazine
de brand ale companiei sau din magazinul online www.farmec.ro.
Aceasta este cea de-a doua extindere de gamă din ultima lună, după lansarea liniei de Deodorante
Gerovital Plant, fără clorhidrat de aluminiu şi alcool.
Gerovital este lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a tenului, cu o cotă de piaţă
valorică de 23.3%* şi pe cel al tratamentelor cosmetice pentru păr, cu o cotă de piață valorică de
25,9%**. De asemenea, produsele pentru îngrijirea tenului din gamele Gerovital sunt cele mai
vândute produse din întreg portofoliul Farmec.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător român de cosmetice - este un brand
emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse
moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și
comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei cosmetice Gerovital.
În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante,
aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii. În 2016, Gerovital a ocupat primul
loc în topul BrandRO, fiind desemnat “Cel mai puternic brand românesc”.
La finalul lunii august 2017, reţeaua de spaţii comerciale deţinute de Farmec este formată din 8
magazine Farmec, amplasate la Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara şi 11
magazine Gerovital ce se găsesc la București (3 magazine), Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara,
Craiova, Ploiești, Suceava, Iași și Piatra Neamț.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea
specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Site şi magazin online: www.farmec.ro
* - “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile
produselor pentru îngrijirea feţei, segmentul CARE pe piaţa din România, valoare vânzări pentru
ultimele 12 luni (perioade cumulate Ianuarie- Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen
Company.”
** - “Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru tratamente
cosmetice de păr pe piaţa din România, valoare vânzări pentru ultimele 12 luni (perioade cumulate
Ianuarie - Decembrie 2016). Copyright © 2017, The Nielsen Company.”